Rólunk

Dulux Let’s Colour!” hangzik a szlogen és máris késztetést érzünk, hogy pikk-pakk átfessük otthonunkat vagy megsimogassuk azt az édes csupaszőrmók kutyust.

Olvasd el vidám bemutatkozónkat, melyben röviden elmeséljük a Dulux márka történetét és a színek használatára ösztönzünk mindenkit. Merj nagyot és színeset álmodni, váltsd azt valóra! Mi adjuk hozzá a színeket, hangulatot, megújulást! Színezésre fel! Let’s Colour!

Középpontban a megújulás

A Dulux továbbgondolja a festék és a festés jelentőségét és színt visz az emberek életébe. Fontos üzenet, hogy a lakások, belső terek újraszínezése sokkal több, mint bevonat létrehozása a falakon: pozitív hangulati változást eredményez, teret enged a megújulásnak. A megújulás több, mint egy felújított fal: megmutatja, hogy éppen kik vagyunk és mit gondolunk. A megújulás több, mint egyszerű változás, mivel az eredménye mindig pozitív. A megújulás nem egy lezárt pillanat - a környezet folyamatos és dinamikus fejlesztése révén jobban érezhetjük magunkat a bőrünkben.

A Dulux a világ egyik legismertebb festékmárkája, rengetek termékkel és szolgáltatással. Célunk, hogy segítsünk megtalálni mindenkinek az otthonához leginkább illő színeket, illetve szakértői támogatást nyújtsunk a legnagyszerűbb eredmény eléréséhez.

Angol gyökerek

1919 –ben, az első világháború végén egy már régóta működő lakkgyártó cég, a Naylor Brothers, kiterjesztette tevékenységét a festékgyártásra is és London központjából Slough-ba tette át székhelyét, egy új, 30 hektáros gyárba.

Ugyanebben az időben Stowmarketben ,a Nobel Chemical Finishes nevű vállalat egy új Du Pont formulás festék kifejlesztésén dolgozott a gépjárműipar egyre növekvő igényei számára, így nagyobb térre, tehetséges kémikusokra és tudósokra volt szüksége.

Az 1920-as évek elején a Naylor Brothers pénzügyi nehézségekbe ütközött és hosszas tárgyalások után végül a Nobel Chemical Finishes felvásárolta őket.

1926 – ban a Nobel Chemical Finishes egyesítette erejét három nagy, brit vegyipari céggel és ICI Paints Limited néven váltak ismertté.

Ami már történelem

A festékpiacon először, több, mint 80 éve, 1931-ben jelent meg a Dulux, mint a legelső, alkid alapú festék. A márkanév a „DUrable” (tartós) és „LUXury” szavakból ered.

1948. A háború fontos szerepet játszott a Dulux festékek jövőbeli sikerében. Az emberek hamar észrevették, hogy a háború előtt Dulux-szal festett épületek tízszer jobban néznek ki, mint más festékekkel kezelt ingatlanok. A gyártás gyorsan folytatódott és négy éven belül a Dulux lett a vezető festékmárka a profik körében.

Az 1950-es években egy teljesen új korszak kezdődött a lakásfelújítás területén. A háborút maguk mögött hagyva a britek, főként a nők, kilépve a hagyományos női szerepből, gyakorlatias hozzáállással és nagy önbizalommal vetették bele magukat otthonaik helyreállításába. Elterjedt a „csináld magad” szemlélet és mivel a Dulux kommunikációja is ezt a gondolatot támogatta, egyre inkább népszerűvé vált.

A Dulux volt az első festékmárka, amit TV-ben reklámoztak!

Az eltelt évtizedekben számos piacon vált piacvezetővé Nagy-Britannia legismertebb márkája.

A hűséges társ

Az elmúlt több, mint 50 évben a Dulux márkától elválaszthatatlanná vált a kedves óangol juhászkutya.

A krónikák szerint az 1960-as években szerepelt először Dulux reklámfilmben és gyorsan népszerűvé vált. Rövid idő alatt a Dulux márkaszemélyisége lett és a mai napig rendületlenül tartja ezt a pozíciót. Mindig helyet kap a márka reklámanyagaiban és kiadványaiban.

Sok további érdekességet megtudhatsz a szeretetreméltó szőrmókról cikkeinkben.

A Dulux a festékboltokban

A 90-es évek végén jelent meg a hazai festékpiacon a Dulux márka, először a Dulux Trade színkeverőrendszerrel, majd 2002-ben a Dulux Once egyrétegű, színes falfestékkel, megteremtve ezzel a „készrekevert falfesték” kategóriát Magyarországon.

2008-ban az AkzoNobel felvásárolta az ICI-t és a Dulux a világ vezető festékei és bevonó anyagai közé emelkedett. Mindeközben itthon egy igazán szexi, humoros és nagyon ötletes reklámfilmben kerestünk a tökéletes párost, a tökéletes színkombinációt.

Emlékszel? A menő színek nálunk kavarnak!

Az eltelt másfél évtizedben a márka dinamikusan fejlődött. Megjelent és többször megújult a készrekevert piacot meghatározó Dulux A Nagyvilág színei termékcsalád, a Dulux Konyha és Fürdőszoba speciális, és a Dulux Family Zone új generációs, szagtalan, hozzáadott VOC nélkül készülő festékek.

2016-ban egy minden addigi innovációt felülmúló forradalmi termékünk nyert piacrészt, a Dulux EasyCare foltálló, színes beltéri falfesték. Öröm volt tesztelni, mert mi is csak ámuldoztunk, mennyire rendkívül ellenálló és folyadéktaszító (pl. narancs,-cékla-, kóla-, rúzs,- kréta stb.) az általa lefestett falfelület.

A márka folyamatos megújulásaként a színkeverő rendszerünket is folyamatosan fejlesztjük, korszerűsítjük. Több ezer szín van, ami csak arra vár, hogy kiválaszd közülük azt az egyet, ami igazán Te vagy és leginkább illik az otthonodhoz.

Büszkén mondhatjuk, hogy minden harmadik megvásárolt színes falfesték Dulux logót visel a címkéjén.

Colours of the Year – Év színe

A hollandiai székhelyű AkzoNobel Globális Esztétikai Központ 15 éve figyeli, kutatja a társadalmi, gazdasági és formatervezési trendeket, hogy egy lépéssel megelőzve a fogyasztók igényeit, színtervezési, szín-előrejelzési iránymutatást adjon, milyen színekbe öltöztessük lakhelyünket.

Minden évben az a célunk, hogy képet alkossunk arról, hogyan élünk otthon és olyan színpalettákat hozzunk létre, amelyek a fogyasztók belső igényeit kielégítő életterekké alakítják át a lakás minden pontját.

A “Colour Futures globális szín és designtrendek” elnevezésű átfogó színes tanulmány nagyon népszerű, főként a designerek, belsőépítészek körében. Minden évben kijelöli a Dulux Év szine árnyalatot és a hozzá tartozó színpalettát.

Vizuális típus vagy?

Egy találó, hozzád illő szín teljesen megújíthatja az otthonodat és a hangulatodat, ezért tettük egyszerűvé és szórakoztatóvá az ideális festékszín megtalálását az új Dulux Visualizer alkalmazás segítségével.

Színezésre fel! Let's Colour!

Let's Colour Project – Színt viszünk az emberek életébe!

A Let's Colour Településszépítő Egyesület segít színeket vinni a szürke hétköznapokba hogy vidám, inspiráló életteret teremtsen a közösségeknek. A Dulux ragyogó színű festékek nemcsak a falakat változtatják meg, hanem milliók életét teszik vidámabbá és jobbá világszerte.

A Let's Colour Magyarország 2018-as pályázatán a fődíjat a "Színezd újra a Duna-parti betonfalat! (Szob)” és "Színes egyéniségek az élet színpadán (Debrecen)” c. pályázatok nyerték. Gratulálunk minden pályázónak! A project hazai oldalán mindent megtudhatsz az aktuális eseményekről!

Az adatok lekérése, kérjük, várjon...