Mielőtt az interneten vagy hirdetési újságokban kezdesz keresni, vagy akár egy baráttól kérsz javaslatot, fontos, hogy felbecsüld a feladatot. Készíts egy listát arról, hogy mit és hol kell festeni, és vegyél bele minden szükséges előkészületi munkát is! Ez segíteni fog a festőnek egy pontos ajánlat elkészítésében.
Legalább három különböző festőtől kérj be ajánlatokat, és ha lehetséges, nézesd meg velük otthonod, hogy személyesen is felmérhessék a munkát! Fontos, hogy az ajánlat mindent tartalmazzon, beleértve minden előkészületet is.
Ne félj kérdéseket feltenni! Ki lesz felelős a bútorok mozgatásáért, letakarásáért és utána a takarításért? Milyen garanciát vállalnak a munkájukra? Van-e biztosításuk? Tudnak-e referenciákat nyújtani korábbi feladatokról? Mi a javasolt ütemezésük?
Ellenőrizd, hogy ki biztosítja a festéket! Ha ők, kérdezd meg, hogy Dulux festéket használnak-e, esetleg add meg nekik az általad kiválasztott termékek nevét, színét, kódját!
Végül pedig bízz ösztöneidben! Egy jó, professzionális festőnek talpraesettnek, pontosnak, vállalkozó szelleműnek és udvariasnak kell lennie, és készen kell állnia a kérdések megválaszolására és javaslatok kínálására. Annyira szenvedélyesnek kell lennie a díszítési projektedet illetően, mint amennyire te is vagy.
Mit jelent ez?
Az Önnek szóló személyre szabott üzenetek megalkotásához profilokat hozunk létre, és elemezzük a velünk való érintkezését. Ehhez megvizsgáljuk személyes adatait, úgy mint:
nevét, nemét, születési évét, e-mail címét és lakcímét;
preferenciáit és érdeklődési körét, például azokat, amelyeket aktívan megosztott velünk, illetve az AkzoNobel weboldalainak és alkalmazásainak regisztrált használatából kikövetkeztethetőeket (erre a célra sütiket alkalmazhatunk);
vásárlási előzményeit, mind online (amennyiben vásárlásait a profiljához kapcsolja), mind offline (amikor offline vásárol); illetve
a linkeket, amelyekre e-mailjeiben rákattint.
Így megismerjük érdeklődési körét, és az Ön számára lehető legrelevánsabb információkról és promóciókról tudjuk tájékoztatni. Előfordulhat, hogy kikérjük személyes véleményét termékeinkről és szolgáltatásainkról.
Ha nem kíván további üzeneteket kapni, illetve le szeretne iratkozni egy bizonyos kommunikációs csatornáról (például SMS, e-mail vagy posta), kövesse az adott kommunikációs csatorna üzeneteiben leírt lépéseket.
További információért kérjük, olvassa el a tájékoztatót , körülbelül a teljes adatvédelmi nyilatkozatot .