CF16 Színtrendek kutatása section 1

A trendek felfedezése

Az AkzoNobel Globális Esztétikai Központja minden évben összehív egy, a világ minden tájáról és a dizájn legkülönbözőbb területeiről - építészet, textilek, formatervezés, grafika és kutatás - érkező nemzetközi szakértőkből és trendfigyelőkből álló csapatot. Személyes szakmai tudásuk birtokában megvitatják, szerintük melyek lesznek a következő évek fő globális fejleményei, a globális társadalmi és dizájntrendek alapján.

CF16 Színtrendek kutatása section 2

Ez a folyamat lehetővé teszi számunkra a következő év trendjeinek, és azon belül egy domináns, fő hatásnak a megnevezését, amely megragadja a pillanat hangulatát; majd annak végiggondolását, hogy mindez hogyan befolyásolja a fogyasztót. Mindezek után az AkzoNobel Globális Esztétikai Központjának színszakértői által megalkotott ColourFutures olyan tartalommal szolgál ügyfeleink és fogyasztóink számára, amely meggyőző és inspiráló.

CF16 Színtrendek kutatása section 3

A 2016-os színpaletta

2016-ra olyan tompított és kifinomult palettát állítottunk össze, amely a lágy középárnyalatokra összpontosít. Az általános érzet továbbra is meleg, de még több finomsággal. A ragyogó árnyalatok az elsődleges színektől valami érdekesebb felé mozdulnak el. A narancs helyett korall, a sárga helyett okker, a kék helyett pedig éjkék. Ez a színpaletta barátságos, de van egy sötét, misztikus oldala is.

Tudj meg többet a 2016-os Colour Futures színtrendjeiről:

CF16 hero image

Dulux Colour Futures 2016

Ebben az évben kivételes útkereszteződéshez érkeztünk az időben. Nagyon érdekes ponton állunk, ahonnan a hagyomány és a modern innováció előnyeit egyaránt láthatjuk, ahol az ellentétes vélemények és nézetek mérlegelése minden eddiginél fontosabb.

CF16 év színe hero image

2016 Év Színe, az Okker arany

A mindkét irányba tekintés átfogó trendjét jól érzékeltető szín keresésekor azt láttuk, hogy a 2016-os év minden kulcstrendjének közös eleme az arany.

CF16 örökség és jövő hero image

Örökség és Jövő

Ötletelésünk kiindulópontja a következő volt: "Ismerned kell a múltadat ahhoz, hogy tervezhesd a jövődet." A mai globális márkák nagy hangsúlyt helyeznek múltjuk felfedezésére és megjelenítésére.

CF16 szavak és képek hero image

Szavak és Képek

A vizuális telítettség korában élünk, ahol minden pillanatot rögzítünk és megjelenítünk a közösségi médiában. Így a mennyiség uralkodik a minőséggel szemben, és a túlcsorduló mennyiség miatt a képek leértékelődnek.

CF16 sötét és világos hero image

Sötét és Világos

2016 egyik kulcstrendje a sötétség fontossága. A Föld órájának bevezetése, amikor világszerte milliók kapcsolják le a lámpát ugyanazon a napon, megmutatta, milyen nagymértékben érint mindannyiunkat a fényszennyezés.

CF16 kötöttség és ellazulás hero image

Kötöttség és Ellazulás

A kereteinkből való kitörés egyre vonzóbbnak tűnik, ha meg akarjuk találni önmagunkat a modern világban. Az irodai dolgozók reggeli táncpartikra mennek munka előtt.

CF16 A múlt színei hero image

A múlt színei

A színelemzés története. Nézd meg, hogyan fejlődtek a színek az évek során.